lundi 14 janvier 2013

Przeprowadzam się !

  Uprzejmie donoszę, że od jutra będę nieobecna z powodu przeprowadzki i chwilowego braku dostępu do internetu.
W związku z całym zamieszaniem jestem zmuszona zamilknąć na czas bliżej nieokreślony.


Do zobaczenia  wkrótce :)

13 commentaires:

  1. będziemy czekać :)

    a ja jeszcze mam dwa tygodnie do przeprowadzki choć nie długo bedzie trzeba klamoty powoli pakować i przenosić

    RépondreSupprimer
  2. a i powodzenia oczywiśćie co by przeprowadzka przebiegła bez problemów ;)

    RépondreSupprimer
  3. Great blog! I would like to invite you to my blog. Let's follow each other ;)
    xxx from Spain
    Happy new year!!
    mydope.net ♥

    RépondreSupprimer
  4. ciekawe jak to jest mieszkać w Brukseli :D jak bdziezz miała chwilę to opowiedz :) Udanej przeprowadzki, a jak zatęsknisz za blogowaniem to mnie odwiedź :)
    pozdrawiam Laura

    RépondreSupprimer
  5. miłej i udanej przeprowadzki jak już się skończy daj znaki życia:DD

    RépondreSupprimer
  6. W takim razie udanej przeprowadzki :*

    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu :>

    RépondreSupprimer
  7. Hello dear! Would you maybe like to follow each other?
    xx
    eve

    RépondreSupprimer
  8. Cute blog!!
    I am following you with GFC. I would love if you could follow me back :)

    Lali pops of colour

    RépondreSupprimer
  9. Czekamy z niecierpliwością ! <3
    Pozdrawiam :*

    RépondreSupprimer
  10. No to udanej przeprowadzki ;) oby nie było w związku z nią żadnych problemów.

    RépondreSupprimer
  11. juz jestem na GFC :) czekamy :)

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)