dimanche 10 juin 2012

zabawa w krytyka

"Dobrze, że nie ma człowieka bez wad, bo taki człowiek nie miałby też przyjaciół"



Wczorajszy wieczór był nieplanowany. Ot, takie babskie grilowanie - muzyka, kiełbaski, plotki, śmiech ...


To, że najlepsze pomysły rodzą się w głowie Madzi, wszyscy o tym doskonale wiedzą.
Myślała Madzia ...dumała ... i wymysliła pomysł na zabawę. Prosta zabawa - usiąść z karteczką papieru i wypisać wady i błędy pozostałych uczestników gry. Bez upiększania !...Bo ponoć krytyka uczy i rozwija.
Zabawiłam się i okazuję się, że wcale nie jestem taka idealna ;p Napisano o mnie, tak :
1) Miałaś pretensje jak się spoźniłam na spotkanie a sama się umawiasz i nie przychodzisz.
2) Wszystko jest dobrze tylko mogłabyś być mniej poważna i mieć więcej dystansu i luzu.
3) Jak jedziesz na wakacje to słuch po tobie ginie,nie odpisujesz na smsy bo nigdy nie masz kasy albo nie wiesz co napisać.
4) Nie lubisz niespodzianek. Pamiętasz ? jak razem z Ine wpadłyśmy bez zapowiedzi a ciebie w domu nie było więc zadzwoniłam a ty powiedziałaś, że jesteś u Ine.
5) Zawsze nie masz czasu, padasz nosem albo musisz sie wyspać. A jak idziesz do mnie to dziwnym trafem nie dochodzisz bo wiecznie słabniesz, mdlejesz, zapadasz na chorobe lokomocyjną. Wiecznie boli cię jak nie dupa to głowa
6) Jak byłam na diecie odchudzającej to stwierdziłaś, że bardzo zdrowo wyglądam. Myślałam że mnie cholera wźmie 
Nie. Nie obraziłam sią! A wręcz przeciwnie ... wczorajsza zabawa pozwoliła mi uzyskać pewność, że prawdziwi przyjaciele kochają nas, mimo naszych wad.

A tymczasem życzę Wam i sobie udanej niedzieli i wracam do swojego nicnierobienia..

9 commentaires:

  1. To podkreślone zdanie, jest bardzo trafne. Bardzo mi się podoba ;)

    RépondreSupprimer
  2. Sara, już Cię bardzo lubię, musi być z Ciebie świetna dziewczyna, a takie małe słabostki tylko dodają Ci uroku ( uwielbiam ludzi nietuzinkowych i nie zawsze przewidywalnych )
    dzięki za fajny komentarz u mnie
    pozdrawiam słoneczno-niedzielnie :)

    RépondreSupprimer
  3. warto mowic o tym co nam przeszkadza w naszych przyjaciolach bo przynajmniej moga nad soba pracowac i zmienic sie na lepsze

    RépondreSupprimer
  4. Warto wiedzieć o swoich wadach,ja nawet nie idę liczyć ile ich mam ;D pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  5. Zgadzam się warto wiedzieć o swoich wadach ;]

    RépondreSupprimer
  6. Wady...właśnie, tę tematykę również ostatnio poruszyłam. Dziękuję za inspirujące do działania zdjęcia. Już wiem co na obiad :)

    RépondreSupprimer
  7. Tak święta racja! Prawdziwi przyjaciele kochają nas mimo wad, ja niestety dzisiaj pokłóciłam się z moją najlepszą przyjaciółką.. Ale jestem dobrej myśli!

    RépondreSupprimer
  8. ale mi smaka na grilla narobiłas

    RépondreSupprimer
  9. a co ty o tej porze robisz przed kompem? :) zmykaj spac! chyba sie zaczal okres egzaminow w szkole;
    o widze smukle lodyzki lawendy! to moja milosc! :)
    fajnie jest tak nic nie robic, pobyczyc sie w niedzielne popoludnie, dawno juz nie bylo mi to dane, blogie lenistwo- chwilo trwaj!
    no, tez uciekam spac, bo przez to blogowanie coraz pozniej chodze spac i sie nie wysypiam

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)