samedi 23 juin 2012

wieści z frontu

Pewnie chcecie wiedzieć, co u mnie słychać ? A jak nie, to i tak Wam powiem ;) 
Nauka wssała mnie do reszty ... stres nie odpuszczał. Okazało się, że egzamin z niderlandzkiego był wyjątkowo skomplikowany, a czasu na pisanie było zbyt mało.


Jeszcze kilka dni i mogłę rozluźnić tyłek, dosłownie ... ouff !Zamierzam wylegiwać się w łóżku do południa, śniadanie jeść o porze obiadowej, spędzać czas w miłym towarzystwie. Grillades, plażowanie, wieczorne promenady przy akompaniamencie ulubionej muzyki ...


Ale najdziwniejsze jest to, że ja zawsze późnym wieczorem wszystko planuję, obmyślam i kalkuluję i porównuję i zamierzam i zamierzam stworzyć i tysiące scenariuszy układam w głowie. Kiedy w koło błoga cisza, wszystko wydaje się być takie łatwe i proste i do zrobienia. A gdy nadchodzi blady ranek i pierwsze promyki słońca wdzierają się zza zasłony, jakimś dziwnym trafem te wszystkie łatwe, proste i do zrobienia rzeczy, stają się nie do zrobienia. Hmm, a podobno ranek jest mądrzejszy od wieczora.

Na dobranoc, coś dla ucha ...


   
I życzę Wszystkim kolorowych snów **


Pa.

10 commentaires:

  1. Ja się nie mogę doczekać, aż w końcu się wyśpię. kocham to :D

    RépondreSupprimer
  2. mam nadzieje, ze ten test poszedł Ci dobrze :D

    RépondreSupprimer
  3. mogę sobie wyobrazić jaki ten niderlandzki jest trudny :)
    doczekamy się wreszcie wakacji i leniuchowania :)
    całuski

    RépondreSupprimer
  4. sięgam pamięcią wstecz, do czasów szkolnych i pamiętam te rozkoszne chwile, gdy było po egzaminach, ale człowiek czuł się lekki i szczęśliwy :)

    RépondreSupprimer
  5. no ja też chcę już się wyspać.xd
    No i fajna piosenka.;D

    RépondreSupprimer
  6. Trzymam kciuki za ostatnie egzaminy i życzę jak najszybciej zasłużonego wypoczynku.Pozdrawiam serdecznie

    RépondreSupprimer
  7. sliczne zdjecia :)
    obserwuję i liczę na rewanż ;D

    RépondreSupprimer
  8. Podziwiam cię,ja nie wiem czy bym podołała na egzaminie z niderlandzkiego;) pozdrawiam

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)