samedi 30 juin 2012

pierwszy dzień wakacji


   Od rana mam dobry humor! - bo dziś pierwszy dzień wakacji. A ja kocham wakacje. Szczególnie rześkie poranki, gdy cisza i zapach parującej kawy raduje.




To nic, że zwlec się musiałam o niemoralnej porze .To nic, że pies na 'dzień dobry' walił swoją łapą po mej głowie ..


Wstałam ochoczo.Wypełniłam swoje obowiązki domowe, wyhasałam zwierzaka i dom doprowadziłam do błysku ... i teraz mam względny spokój...

Właśnie idę wykorzystać sobie ten spokój... może poczytam książkę? Może popływam w wannie ? Może upiekę stos ciasteczek i będę delektowała się każdym okruchem? O, albo zaparzę ulubioną herbatę? A może po prostu zejdę do ogrodu i poleżę bykiem w trawie wysłuchując wesołych treli ptaków. I tępo, acz z błogością, pogapię się w niebo? Cokolwiek bym nie zrobiła, będę się cieszyć każdą sekundką :)

 
Życzę Wszystkim i sobie również fantastycznych wakacji, pięknej pogody, miłego odpoczynku i niezapomnianych letnich przygód ! :)

7 commentaires:

  1. Och,śliczny piesek ;) także życzę miłych wakacji ;)

    RépondreSupprimer
  2. pieknie zaczelas wakacje, tyle pozytywnych fluidow w twoim poscie, az milo sie czyta! wiesz, ze kocham lawende, i twego psiaka tez - jest slodziak! milych wakacji :)

    RépondreSupprimer
  3. życze ci również fantastycznych i udanych wakacji :)

    RépondreSupprimer
  4. ja tak lubię Twoje posty, ładunek pozytywnej energii do wykorzystania :)

    przesłałam Ci mailem ciut o krysztale górskim / ałunie, może tego szukałaś :)
    całuski

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)