mercredi 13 juin 2012

maraton egzaminów ...



  
Jutro zaczynają się egzaminy. W pierwszej kolejności zmierzę się z testami z łaciny. Pojutrze biologia...weekend cały prześlęczę nad książkami. Pozostałe przedmioty również są ważne.
Muszę sie zmobilizować do nauki. Z tej racji zamilknę na czas nieokreślony. 
Na koniec pokażę mój ulubiony sposób na rozładowanie stresu. Filmik z gatunku akcja, w roli głównej ze mną. Nie pamiętam dokładnie która to była klasa, ale chyba 5-a podstawówki. Jednak pamiętam dokładnie, że był to okres poegzaminacyjny. Zazwyczaj nie potrafię powstrzymać uśmiechu, jak sobie przypomnę ten głęboki nur w trawę :) 


OK. Zmykam...idę sobie zrobić herbatę i zakopię się pod kocyk z książką w ręku.Carpe Diem, jak to mówią i do zobaczenia kiedyś tam.

9 commentaires:

  1. wow, trzymam kciuki!!!!!!!!!!!!!!!!
    w Brukseli juz sie zaczely... ( egzaminy)

    RépondreSupprimer
  2. powodzenia, ja mocno będę trzymała za Ciebie kciuki :)

    RépondreSupprimer
  3. POWODZENIA :) i czekam z niecierpliwością na powrót :)

    RépondreSupprimer
  4. hciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    RépondreSupprimer
  5. :) powodzenia w egzaminach! Daj znać jak poszło :) Trzymam kciuki!!!!

    I przerwę jutro na mecz sobie zrób :) bo nie można się uczyć bez odpoczynku :)

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)