vendredi 8 juin 2012

jestem zła !

Euro 2012. A ja, jak tuman o niczym nie wiem ...dowiaduję się z polskich blogów o rozpoczęciu sportowej uroczystości. Dlaczego 'zagranica' nic nie wspomina ? Dlaczego, nie ma żadnych reklam? Jak tak można ?

Oh, pardonnez moi ! 'Zagranica' wspomniała w wieczornych wiadomościach tv o Euro, tyle, że jest tam niebezpiecznie odradzając obywatelom Zachodniej Europy wyjazdu do Polski i na Ukrainę ...

Nie rozumiem jak ,można straszyć ludzi takimi propagandowymi reportażami? Bez krzty obiektywności! Teraz żaden szanujący się turysta nie przyjedzie do Polski w obawie o swoje życie. Komu zależało na tym, by zniszczyć wizerunek gospodarzy Euro 2012? No komu?!


Idę bo mnie jasny szlag trafi !

11 commentaires:

  1. ajj.. o wszystkim dowiadujesz się ostatnia... ;/

    RépondreSupprimer
  2. faktycznie, można się wściec :)
    dzięki za wskazówkę u mnie o braku polskich, ludowych inspiracji, zrobiłam lekką korektę :)

    RépondreSupprimer
  3. Straszne co niektórzy o nas mówią.Fajny blog ;) pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  4. Tak, słyszałam o tym, że podobno bardzo źle mówią o Polsce. a chyba nie jest aż tak strasznie. a co do Euro, to zamieszanie jest i to duże. w całym kraju przygotowania, flagi za oknami i wszystko.

    RépondreSupprimer
  5. Ale lepiej dowiedzieć się później niż wcale. :)
    Dodałam się do obserwatorów i myślę że będę tutaj częściej zaglądać. :)
    Pozdrawiam. !

    RépondreSupprimer
  6. ja mieszkam w Niemczech,i tam reklamują euro 2012...

    RépondreSupprimer
  7. no piękną nam reklamę robią... najlepiej to wybrać co najgorsze filmiki i je posklejać... pooozdrawiam! =)

    RépondreSupprimer
  8. Mówią tak bo nas nie znają,albo sami się tak zachowują, tak czy tak to smutne. Pozdrawiam serdecznie

    RépondreSupprimer
  9. podoba mi się ten blog :)
    zapraszam do zobaczenia mojego :)
    http://hayleydream.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  10. Zgadzam się z Klaudyną :) w Internecie też nic nie było? Dziwne... nie zaglądasz na polskie stronki? :)


    P.S. Ależ się cieszę :) bardzo mi miło, że "mój" przepis sprawił Ci przyjemność :)

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)