vendredi 18 mai 2012

TAG, powrót do dzieciństwa


Biorąc udział w tego typu zabawach, czasami odkrywam w sobie bardzo interesujące rzeczy ;) Dziś odpowiem na 10 kłopotliwych pytań z serii 'powrót do dzieciństwa'.

1 Kim chciałaś/eś zostać w przyszości? 

- Dawno, dawno temu chciałam być Indianką Wielkich Równi. Mieszkać w tipi, tańczyć wokół ognia  i wodę pić ze strumka... Marzyły mi się dzikie perie i piękne konie ...
Trochę później, chciałam  być ginekologiem i jeszcze Marią Curie...



2 Książki  Tojego dzieciństwa ? Z dzieciństwa najmilej wspominam baśnie Andersena i nie zliczę ile razy już je czytałam.



3. W co lub czym najbrdziej lubiłaś/eś się bawić? 
- W  chowanego. Kiedyś schowałam się do szafy i usnęłam tam na pół dnia. W tym czasie, rodzice najedli się tylko niepotrzebnie strachu.

4. Pokażesz jakieś swoje zdjęcie z dzieciństwa ?  
- Bardzo proszę ...



5.  Zabawna historia z dzieciństwa. 
- Będąc małym brzdącem często dosiadałam kuce. I pewnego razu, ciocia przyszła z 'kłopotliwym pytaniem':

- powiedz Sara, co najbardziej lubisz robić ?
- ja ? lubię jeździć na koniach
- raczej chyba na kucykachi?
- wcale, że nie ! ja nie jeżdżę na żadnych kucykach (myślałam, że chodziło cioci o włosy 
związane w kucyk) tylko na plecach konia !!



6. Jakie miałaś/eś marzenia? 
- Nie pamiętam, muszę pomyśleć...

7. Ulubiona koleżanka/kolega? 
 Koleżanka Megan, z którą do tej pory utrzymuję bliski kontakt.

Zdjęcie z czasów podstawówki. W zaznaczonym kółku, po lewej Megan, po prawej ja.
8. Co najchętniej robiłaś/eś ? 
- Odkąd pamiętam zawsze lubiłam kreatywne prace manualne. Malowanie, klejenie, wycinanie, szycie, etc. Bardzo lubiłam tworzyć, eksperymentować ,odkrywać nowe techniki tudzież spontanicznie wymyślać i realizować swoje pomysly.

9.Ulubiona zabawka? 

- Intrygujący kalejdoskop. Potrafiłam długimi godzinami zaglądać do środka i obserwować  magicznych taniec kryształków.



10 .Czy miałas/eś jakieś zwierzątko domowe?

-  Owszem miałam, nawet kilka: kanarki, rybki, chomika, papużki, żółwia, kota, królika i dwa psy.
     

Do zabawy zapraszam Wszystkie blogowe koleżanki oraz koleżanki koleżanek. Pozdrawiam i życzę miłego powrotu do dzieciństwa :)

3 commentaires:

  1. A nie miałam pomysłu, co dzisiaj napisać, to już mam :) dziękuję :)

    RépondreSupprimer
  2. świetne odpowiedzi, moze i ja sie skusze :)

    RépondreSupprimer
  3. Saruś, pobawię się z miłą chęcią! (co mnie zaskakuje napisałabym bardzo dużo prawie identycznych odpowiedzi)

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)