mercredi 4 avril 2012

ten film, zapamiętam na długo

Wpadłam tu na chwilkę, żeby polecić Wszystkim, którzy lubią mądre i wzruszające historie- film, pt: "Zapach Kobiety".
Film trwa dość długo, bo ponad dwie godziny, jednak gdy się kończy ma sie ochotę obejrzeć go raz jeszcze, by móc ponownie zanurzyć się w tej pięknej, ściskajacej za serce historii.


Niesamowity Al Pacino wciela się w rolę Franka Slade'a niewidomego, emerytowanego pułkownika armii amerykańskiej, który planuje zakończyć swój nędzny żywot. Ale przedtem zamierza spędzić kilka szalonych chwil w Nowym Jorku. Do tego potrzebuje kogoś, kto zastąpiłby mu parę zdrowych oczu, toteż zatrudnia nieśmialego ucznia elitarnej szkoły- Charliego Simmsa. Wkrótce oboje wyruszają w nieznaną podróż, która na zawsze odmienia ich życie.
Ten film zaliczam do moich ulubionych i gorąco polecam !

 

Pozwólcie, że uraczę Was krótkim cytatem z "Zapachu Kobiety":

"Proszę Cię o... jeszcze jeden dzień.Po co? Ostatnia wycieczka po polu bitwy. Mogę się poruszać po mieście takim jak Nowy Jork, ale czasami...potrzebuję drogowskazu w odpowiednim kierunku. Co ty na to, Charlie?"
                                               ***
Był czas, kiedy mogłem widzieć i widziałem... Widziałem chłopców w waszym wieku, nawet młodszych, z oderwanymi rękoma i powyrywanymi nogami. Ale to nic w porównaniu z widokiem amputowanego ducha. Na niego nie ma protezy."

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)